Lubań agroturystyka

Dom pod sową

Lubań, Nawojów Śląski, (Agroturystyka)

Zapraszamy do odpoczynku na Pogórze Izerskie (Dolny Śląsk) do naszej agroturystyki w Nawojowie Śląskim. Możliwość przygotowania własnych posiłków w wyposażonej kuchni. Odpoczynek i zabawa w dużej wyposażonej sali i ogrodzie. Oferujemy 12-15 miejsc w pokojach z łazienkami w o... [więcej]

Najnowsza opinia: Dom pod sową miło wspominamy - odpoczęliśmy przez tydzień w pięknych wnętrzach starego domu z dużym ogrodem ( a w nim kozy, kury ,koty ... ) Blisko do Gerlitz- Niemcy, wielu zamków np Czocha a do tego przy domu szlaki rowerowe i drogi polne na spacery. Polecamy! (K)

Pod Laskiem

Lubań, Nawojów Łużycki 42, (SPA (Odnowa biologiczna))

Oferujemy całe zaplecze agroturystyczne łącznie 4 pokoje każdy z łazienką TV 32", bezpłatnym Wi-Fi, dużym salonem i kuchnią. W cenie wyżywienie oraz jacuzzi i sauna. Oferta obejmuje nocleg na min 3 doby dla 8-12 osób. W cenie 2 godz sauny i 2 godz jacuzzi gratis. Bogate wyż... [więcej]

Najnowsza opinia: Serdecznie dziękujemy za wspaniały pobyt. Było lepiej niż się spodziewaliśmy. Bardzo dobre miejsce na spokojny relaks duży ogród z wieloma kwiatami i doskonała baza na wyprawy w góry na zamki, i kajaki. Polecamy zabiegi SPA oraz saunę i jacuzzi super relaks na niepogodę . Szczerze polecamy i pozdrawiamy (Ala)

Agroturystyka Leśna Chata

Osiecznica, Parowa 161 (ok. 25km od Lubań)

Obiekt Agroturystyka Leśna Chata jest usytuowany w Osiecznicy. Oferuje on zakwaterowanie z kuchnią i bezpłatnym WiFi. Wszystkie pokoje są wyposażone w piekarnik i czajnik. Codziennie w obiekcie serwowane jest śniadanie w formie bufetu. W wolnej chwili Goście mogą odprężyć się na tarasie.... [więcej]

Chata Mikołaja

Podgórzyn, Bujwida 22a (ok. 42km od Lubań)

Jesteśmy młodym małżeństwem, które uważa, że agroturystyka to nie tylko pokoje do wynajęcia. Dla nas równie ważne jest, żeby nasi Goście znaleźli tu atmosferę, która pozwoli im wypocząć. Nasze pokoje gościnne są oczywiście wyposażone we własne łazienki. Staraliśmy się ta... [więcej]

Agroturystyka *Karkonosze*

Bukowiec, Tokarska 3 (Bukowiec koło Karpacza) (ok. 49km od Lubań)

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a (ok. 42km od Lubań)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Agroturystyka BOGNA

Wojcieszyce, Wojcieszyce 233 (ok. 36km od Lubań)

Dom nasz choć położony około 200m od głównej drogi nr 3 Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Praga, jest oaza ciszy i spokoju. Usytuowany pod lasem, ze wspaniałym widokiem na całą panoramę Karkonoszy i Kotlinę jeleniogórską. Podziwiać można zarówno "Śnieżkę", Śnieżne Ko... [więcej]

Wczasy na wulkanie

Lwówek Śląski, Dłużec 27 (ok. 21km od Lubań)

Dom na niedużym wzgórzu, lekko oddalony od drogi i od niej oddzielony starymi lipami. Wieś rozrzucona wśród łagodnych wzgórz pokrytych lasami, w dolinie; nikt nikomu nie zagląda w garnki, każdy dom nieco oddalony od sąsiadów, w sadach, wśród ogrodów. Mamy dwanaście pokoi, z czego ... [więcej]

Agroturystyka KRAINA CZARÓW

Mysłakowice, Łąkowa 14 (ok. 46km od Lubań)

Zapraszamy do naszej Agroturystyki „Kraina Czarów”(www.kraina-czarow.pl), gdzie w ciszy i spokoju, u podnóża Śnieżki – z dala od miejskiego zgiełku, wśród czarodziejskich krajobrazów Karkonoszy, znajdziecie Państwo noclegi, wyżywienie i możliwość zorganizowania swojeg... [więcej]

Agroturystyka *U Luizy*

Mysłakowice, W.Polskiego 29a (ok. 46km od Lubań)

Gospodarstwo Agroturystyczne FARMA 69

Szklarska Poręba, Kopaniec 69 (ok. 36km od Lubań)

Farma 69 to gospodarstwo agroturystyczne położone 1 km od wsi Kopaniec, w Górach Izerskich, niedaleko Szklarskiej Poręby. Usytuowane wśród lasów, na słonecznym stoku, skąd rozciąga się wspaniały widok na Góry Kaczawskie i Kotlinę Jeleniogórską. Nieskażona przyroda oraz niepowtar... [więcej]

Gospodarstwo Agroturystyczne AGRO-RELAX

Kruszyn, Leszczynowa 6 (ok. 28km od Lubań)

Położenie gospodarstwa. Gospodarstwo nasze pod nazwą „AGRO-RELAX” leży w malowniczym powiecie bolesławieckim w miejscowości kruszyn pod Bolesławcem przy trasie A-4. Atrakcyjne położenie w pobliżu granicy z Niemcami i Czechami umożliwia naszym gościom kontakt z sąsiadami z... [więcej]

BIAŁY KIEŁ

Ścięgny, Ścięgny 144 f (k. Karpacza) (ok. 50km od Lubań)

Nasz dom położony jest u podnóża Księżej Góry z cudownym widokiem na Karkonosze.Gospodarstwo nasze specjalizuje sie w hodowli owczarka niemieckiego,dlatego zapraszamy wszystkich kochających zwierzęta do odwiedzenia naszego domu.Zastaniesz u nas wygodnie urżądzone pokoje z łazienkami lub ... [więcej]

*U Haneczki* - Agroturystyka w Barcinku

Stara Kamienica, Barcinek 95 (ok. 30km od Lubań)

Karkonoska Chatka

Kostrzyca, Jeleniogórska 21 (ok. 49km od Lubań)

Nasz dom w całości wykonany z drewna o powierzchni 70mk składa się z: Piętro: - 2 sypialnie - łazienka wyposażona w wannę z hydromasażem Parter - wygodny, przestronny salon z aneksem kuchennym - łazienką - TV Aneks kuchenny wyposażony w nowoczesny sprzęt i wszystko, co niez... [więcej]

Agroturystyka  U  Macieja

Agroturystyka U Macieja

Sosnówka, Ogrodowa 22 (koło Karpacza) (ok. 45km od Lubań)

Dom leży u podnóża Karkonoszy,pod lasem,blisko zalewu. Na terenie gospodarstwa, stawy rybne hodowlane, ryby-karp, pstrag, okoń, karaś tołpyga, amur i inne. Oprócz noclegu w budynku,przyczepa campingowa nad stawem-trzyosobowa. Kuchnia-jadalnia do samodzielnego sporządzania posiłków. Teren... [więcej]

Jaśmin

Lubomierz, Pławna Dolna 87 (ok. 19km od Lubań)

Szałas Muflon

Jelenia Góra, Komarno 145 (ok. 38km od Lubań)

Nasz ośrodek agroturystyczny położony jest pośród lasów i łąk, na wysokości 600 m n.p.m. w Górach Kaczawskich z pięknym widokiem na Karkonosze i Kotlinę Jeleniogórską w malowniczej miejscowości Komarno, oddalonej o 12 km od centrum Jeleniej Góry i około 30 km od Karpacza i Szklarski... [więcej]

Agroturystyka Siedlisko ARTE

Jelenia Góra, Dziwiszów 148 (ok. 38km od Lubań)

Siedlisko Arte (dawny Koniador) położone na pogórzu Sudeckim w Kotlinie Jeleniogórskiej to malowniczy zakątek z duszą dla wszystkich, którzy pragną uciec od dużych hoteli i standardowych rozwiązań, poszukujących kameralnych miejsc gdzie gości spokój, harmonia i szczęście. Przygoto... [więcej]

AGRO 102 (1km od Karpacza)

Ścięgny, Ścięgny 102 (ok. 50km od Lubań)

GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE W ŚCIEGNACH 1 KM OD KARPACZA.2 POKOJE 4-OSOBOWE+SALON Z TELEWIZOREM+ŁAZIENKA+BALKON.MOŻLIWOŚĆ WYŻYWIENIA LUB MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z KUCHNI.W POKOJU CZAJNIKI. AUTO NA TERENIE OGRODZONYM.HALA TENISOWA-300M.MIASTECZKO 'WESTERN CITY'-500M.BLISKO STADNINA KONI (BRY... [więcej]

Pałac w Lasowie

Zgorzelec, Lasów k.Zgorzelca (ok. 20km od Lubań)

Zespół Pałacowo-Parkowy w Lasowie znajduje się 10 km od Zgorzelca na trasie Zgorzelec-Zielona Góra.W 1590 roku Kaspar II von Furstenau zbudował pałac jako swoją rezydencję.Przez stulecia pałac zmieniał właścicieli i podlegał przebudowom.Około 1670 roku wejście główne zostało ozdob... [więcej]

Dom nad polami

Wleń, Tarczyn 12 (ok. 29km od Lubań)

Jesteśmy ludźmi w wieku największych możliwości ;-), czyli po pięćdziesiątce. Ten wiek Andrzej Poniedzielski nazywa „stanem młodości stabilnej”. Życzliwym okiem spoglądamy jednak także na tych, którzy ten stan mają dopiero przed sobą. Przed pięcioma laty uciekliśmy z Wi... [więcej]