CHROSIÓWKA Pokoje na Mazurach

Region: Mazury
5015... pokaż numer telefonu

Szczegóły oferty

Dom Chrosiówka znajduje się w Zełwągach, 5 km od Mikołajek. Z domu roztacza się piękny widok na jezioro i okoliczne lasy.
Naprzeciwko domu znajduje się plaża wiejska – duży teren z pomostem, piaszczystą plażą, placem zabaw oraz boiskami do siatkówki plażowej.

Oferujemy Państwu trzy pokoje dwuosobowe z łazienkami. W każdym pokoju jest możliwość dostawienia trzeciego łóżka. Oddzielne wejście do domu dla gości zapewnia niezależność i intymność.
Nie przygotowujemy posiłków, ale do Państwa dyspozycji jest w pełni wyposażona kuchnia. Ponadto w Zełwągach znajdują się 2 sklepy spożywcze (czynne przez cały rok również w niedzielę) i 3 restauracje/bary oferujące bogate menu.
Szczególnie zapraszamy rodziny z dziećmi - na terenie naszej posesji znajduje się duży plac zabaw - dla małych i starszych dzieci. Oferujemy też bezpłatnie inne udogodnienia dla rodziców (łóżeczko, krzesełko do karmienia, wanienkę, rower z fotelikiem). Schody zabezpieczone są bramką.

Zapraszamy do spędzenia wieczorów przy ognisku lub pod wiatą przy grillu, bezpłatnie udostępniamy naszym gościom łódź wiosłową, kajak lub rowery.

Duże, ogrodzone podwórko umożliwia bezpieczne zaparkowanie samochodów.

Odległości:

Pokój 2-osobowy na min. 3 noce w sezonie* - 100zł/doba
Pokój 2-osobowy na min. 3 noce poza sezonem* - 90zł/doba
Dodatkowa osoba dorosła/dziecko (dostawka) - 30zł/doba

* - sezon rozumiemy jako lipiec, sierpień oraz długie weekendy i święta

Doba rozpoczyna się o godz. 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o 11:00 w dniu wyjazdu.
Dzieci do lat 3 bezpłatnie, w miarę możliwości wstawimy łóżeczko z pościelą.
W sezonie letnim (lipiec, sierpień) pokoje wynajmujemy tylko w turnusach tygodniowych od soboty do soboty.
Ilość pokoi 2-osobowych: 3
Cena za pokoje 2-osobowy: 45

Lokalizacja na mapie

Przeglądaj noclegi w Mikołajkach na mapie

Informacje dodatkowe

Obsługa w językach: Angielski, Niemiecki, Rosyjski

Wyposażenie (obiekt, pokoje, w okolicy): Czajnik, Internet WiFi, Kuchenka, Lodówka, Ogród, Parking, Prysznic, Radio, Suszarka do włosów, Taras, Telewizor, WC, Łazienka

Rozrywka (obiekt, najbliższa okolica): Boisko, Grill/ognisko, Kajaki, Lodowisko, Narty, Plac zabaw, Plaża, Rowery, Wędkarstwo, Windsurfing, Wyciąg narciarski, Wypożyczalnia nart, Wypożyczalnia rowerów, Wypożyczalnia łódek

Lokalizacja obiektu: nad jeziorem, blisko lasu, Park krajobrazowy, na wsi

Słowa kluczowe: nad jeziorem, plaża, pokoje, mazury, plac zabaw

Oferta noclegowa odwiedzana 9 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 4389 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

Jesteśmy zadowoleni z pobytu w Chrosiówce mimo niezbyt sprzyjającej pogody. Bardzo dobra lokalizacja, wszędzie blisko, a zarazem cisza i spokój. Dom fajnie zorganizowany, jest czysto i przyjemnie. Gospodarze dają wiele możliwości na spędzenie czasu (grill, ognisko, rowery, kajaki, łódka). Polecamy.
Agata i Adam (21.08.2016)

Miejsce bardzo przyjemne, polecam. Spędziliśmy tam tydzień w maju, cicho, spokojnie bardzo kameralnie, za co pięknie dziękujemy gospodarzom.
Iwona (09.05.2016)

Spędziliśmy w Chrosiówce Sylwestra 2015. Zajmowaliśmy pokój biały, pokój wygląda znacznie ładniej niż na zdjęciach (mówiłam gospodarzom, żeby postarali się o lepsze zdjęcia ;)), w pokoju bardzo ładne i wygodne łóżko małżeńskie i pięęękny widok na jezioro. Obok kuchnia z pełnym wyposażeniem. Miło, czysto i kameralnie. Duże podwórko, parking, ognisko. Obiecaliśmy sobie że wrócimy tu latem. Wygląda na to że mają super ofertę dla rodzin z dziećmi, ale parom bez...
Marta Wojciechowska (10.01.2016)

Podobne w okolicy

AGRO-ADAM AGRO-ADAM, Mikołajki

Pokoje na Mazurach - Chata za wsią Pokoje na Mazurach - Chata za wsią, Mikołajki

Festina Lente Festina Lente, Mikołajki

SŁONKO SŁONKO, Mikołajki

Leśne Zacisze Leśne Zacisze, Mikołajki

My na Facebooku My na Twitterze My na Google+

© 2004-2016
W naszym serwisie zamieszczony ponad 20 000 ofert noclegowych, a co za tym idzie, na pewno znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełni nasze wszelkie wymagania. Warto pamiętać o tym, że udostępniliśmy wyszukiwarkę noclegów, dzięki której znajdziemy takie miejsce noclegowe, które spełnia wszystkie nasze warunki - również te cenowe. Każdy obiekt, który jest dodany do naszego serwisu, jest oczywiście bardzo dobrze opisany, a także sfotografowany. Dzięki temu właśnie, będziemy mogli dowiedzieć się tego, które miejsca noclegowe powinny sprostać naszym wymaganiom. Powinniśmy również mieć na uwadze to, że przecież istnieje możliwość zapoznania się z opiniami ludzi, którzy już wcześniej wypoczywali w określonym miejscu - dzięki opiniom będziemy bardzo dobrze poinformowanymi turystami. Istnieje naturalnie możliwość zamieszczenia własnej opinii, dzięki temu nasz katalog będzie pełniejszy.
Home | Dodaj obiekt | Cennik | Schowek | Program partnerski | Ostatnio dodane | Aktualności | Regulamin | Cookies | Mapa strony | Kontakt