Ściegny agroturystyka

Kwiecista Dębołęka

Ściegny, Ściegny 149a, (Kwatery prywatne)

Zapraszamy Państwa do spędzenia fajnych wakacji, urlpou albo choćby weekendu w naszym domu. Został on wybudowany w 2005r. Jest on w stylu guralsko-zakopiańskim, otoczony pięknym, kwiecistym ogrodem. W ogródku tym jest do Państwa dyspozycji kolorowy gril, drewniany stół z ławkami do spoży... [więcej]

Pod Kozią Skałą

Ścięgny, Ściegny 174 A, (Agroturystyka)

Zapraszamy Państwa na spędzenie urlopu w naszym domu, w przemiłej atmosferze, blisko przyrody, wśród przepięknych krajobrazów Karkonoszy. Nasz dom jest położony w zacisznej okolicy, z dala od zgiełku miasta, z okien rozpościera się malowniczy widok na góry – każdego oczaruje pię... [więcej]

BIAŁY KIEŁ

Ścięgny, Ścięgny 144 f (k. Karpacza), (Agroturystyka)

Nasz dom położony jest u podnóża Księżej Góry z cudownym widokiem na Karkonosze.Gospodarstwo nasze specjalizuje sie w hodowli owczarka niemieckiego,dlatego zapraszamy wszystkich kochających zwierzęta do odwiedzenia naszego domu.Zastaniesz u nas wygodnie urżądzone pokoje z łazienkami lub ... [więcej]

AGRO 102 (1km od Karpacza)

Ścięgny, Ścięgny 102, (Agroturystyka)

GOSPODARSTWO AGROTURYSTYCZNE W ŚCIEGNACH 1 KM OD KARPACZA.2 POKOJE 4-OSOBOWE+SALON Z TELEWIZOREM+ŁAZIENKA+BALKON.MOŻLIWOŚĆ WYŻYWIENIA LUB MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z KUCHNI.W POKOJU CZAJNIKI. AUTO NA TERENIE OGRODZONYM.HALA TENISOWA-300M.MIASTECZKO 'WESTERN CITY'-500M.BLISKO STADNINA KONI (BRY... [więcej]

BIOTOP

Ściegny, Ściegny 103 g k/Karpacza, (Agroturystyka)

Agroturystyka U Gosi

Bukowiec, Bukowiec 43 (ok. 5km od Ściegny)

Witamy w mieście Bukowiec! Obiekt Agroturystyka U Gosi usytuowany jest w miejscowości Bukowiec, 36 km od Arłamowa. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie korzystać z WiFi i prywatnego parkingu. Wyposażenie obejmuje telewizor. Obiekt zapewnia również wspólną kuchnię. Odległość obiektu Ag... [więcej]

Agroturystyka Agat

Lwówek Śląski, Płóczki Dolne 43 (ok. 38km od Ściegny)

Obiekt Agroturystyka Agat oferuje sprzęt do grillowania i widoki na ogród. Położony jest on w Lwówku Śląskim, 38 km od Karpacza. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Goście mają do dyspozycji pokoje z prywatną lub wspólną łazienką, wyposażone w telewizor. Na teren... [więcej]

Dwa Dęby

Lubawka, Stara Białka 22 (ok. 18km od Ściegny)

Dwa Dęby to stuletnie gospodarstwo w spokojnej miejscowości Stara Białka. Do dyspozycji Gości są tutaj prywatne pokoje, wieloosobowe sypialnie oraz salon z kominkiem. Wszystkie tradycyjne pokoje wyposażone zostały w sosnowe meble, odtwarzacz DVD, lodówkę, kuchnię i urządzenia do przygo... [więcej]

borsuk

Rzeczka, rzeczka 15 (ok. 50km od Ściegny)

* 15 miejsc noclegowych, pokoje 2- , 3- osobowe o różnym standardzie (stąd różne ceny). Na wyposażeniu: umywalki, natryski, WC i inne, dodatkowo na korytarzach sanitariaty. * świetlica z telewizorem * kuchnia dla gości * dla zmotoryzowanych parking * miejsce do zorga... [więcej]

Agroturystyka *Karkonosze*

Bukowiec, Tokarska 3 (Bukowiec koło Karpacza) (ok. 5km od Ściegny)

Jaśmin

Lubomierz, Pławna Dolna 87 (ok. 31km od Ściegny)

Agroturystyka BOGNA

Wojcieszyce, Wojcieszyce 233 (ok. 14km od Ściegny)

Dom nasz choć położony około 200m od głównej drogi nr 3 Jelenia Góra - Szklarska Poręba - Praga, jest oaza ciszy i spokoju. Usytuowany pod lasem, ze wspaniałym widokiem na całą panoramę Karkonoszy i Kotlinę jeleniogórską. Podziwiać można zarówno "Śnieżkę", Śnieżne Ko... [więcej]

EKO BAJKA domki w górach

Lubawka, Bukówka 71 (ok. 18km od Ściegny)

EKO BAJKA zaprasza wszystkich, którzy marzą o wypoczynku z dala od ulicznych hałasów i codziennego miejskiego zgiełku, w bezpośrednim kontakcie z NATURĄ. Gospodarstwo położone jest w odległości 1 km od szosy i wsi, w otoczeniu dużego ogrodu ozdobnego, lasów, gór i łąk, co daje gwaran... [więcej]

Szałas Muflon

Jelenia Góra, Komarno 145 (ok. 13km od Ściegny)

Nasz ośrodek agroturystyczny położony jest pośród lasów i łąk, na wysokości 600 m n.p.m. w Górach Kaczawskich z pięknym widokiem na Karkonosze i Kotlinę Jeleniogórską w malowniczej miejscowości Komarno, oddalonej o 12 km od centrum Jeleniej Góry i około 30 km od Karpacza i Szklarski... [więcej]

Szczęśliwa Siódemka

Jarkowice, Jarkowice 77 (ok. 12km od Ściegny)

Zapraszamy w nasze progi, z dala od zgiełku wielkich miast, gdzie zielone zakątki polskich i czeskich Sudetów odkryją przed Tobą swe tajemnice. Nasz dom leży u podnóża Karkonoszy, piechotą dojdziesz do Czech lub na Śnieżkę. Otoczony jest lasami pełnych grzybów, jagód i strumieni z pst... [więcej]

Agroturystyka KRAINA CZARÓW

Mysłakowice, Łąkowa 14 (ok. 5km od Ściegny)

Zapraszamy do naszej Agroturystyki „Kraina Czarów”(www.kraina-czarow.pl), gdzie w ciszy i spokoju, u podnóża Śnieżki – z dala od miejskiego zgiełku, wśród czarodziejskich krajobrazów Karkonoszy, znajdziecie Państwo noclegi, wyżywienie i możliwość zorganizowania swojeg... [więcej]

Wczasy na wulkanie

Lwówek Śląski, Dłużec 27 (ok. 38km od Ściegny)

Dom na niedużym wzgórzu, lekko oddalony od drogi i od niej oddzielony starymi lipami. Wieś rozrzucona wśród łagodnych wzgórz pokrytych lasami, w dolinie; nikt nikomu nie zagląda w garnki, każdy dom nieco oddalony od sąsiadów, w sadach, wśród ogrodów. Mamy dwanaście pokoi, z czego ... [więcej]

Agroturystyka Siedlisko ARTE

Jelenia Góra, Dziwiszów 148 (ok. 13km od Ściegny)

Siedlisko Arte (dawny Koniador) położone na pogórzu Sudeckim w Kotlinie Jeleniogórskiej to malowniczy zakątek z duszą dla wszystkich, którzy pragną uciec od dużych hoteli i standardowych rozwiązań, poszukujących kameralnych miejsc gdzie gości spokój, harmonia i szczęście. Przygoto... [więcej]

Dom nad polami

Wleń, Tarczyn 12 (ok. 26km od Ściegny)

Jesteśmy ludźmi w wieku największych możliwości ;-), czyli po pięćdziesiątce. Ten wiek Andrzej Poniedzielski nazywa „stanem młodości stabilnej”. Życzliwym okiem spoglądamy jednak także na tych, którzy ten stan mają dopiero przed sobą. Przed pięcioma laty uciekliśmy z Wi... [więcej]

Chata Mikołaja

Podgórzyn, Bujwida 22a (ok. 8km od Ściegny)

Jesteśmy młodym małżeństwem, które uważa, że agroturystyka to nie tylko pokoje do wynajęcia. Dla nas równie ważne jest, żeby nasi Goście znaleźli tu atmosferę, która pozwoli im wypocząć. Nasze pokoje gościnne są oczywiście wyposażone we własne łazienki. Staraliśmy się ta... [więcej]

Ekoturystyka w Karkonoszach Janina i Franciszek Serniuk

Piechowice, Pakoszowska 69 (ok. 14km od Ściegny)

Nasze gospodarstwo ekologiczne położone jest w malowniczym miejscu u podnóża Karkonoszy. Gospodarujemy na 23 ha. Od 2001 roku posiadamy certyfikat ekologiczny. W gospodarstwie hodujemy zwierzęta: krowy mleczne, cielęta, świnie, konie, kury, psy i koty oraz uprawiamy zboża, owoce i warzywa me... [więcej]

AGROTURYSTYKA 9 UP

Janowice Wielkie, Trzcińsko 65 (ok. 14km od Ściegny)

Gospodarstwo Agroturystyczne FARMA 69

Szklarska Poręba, Kopaniec 69 (ok. 18km od Ściegny)

Farma 69 to gospodarstwo agroturystyczne położone 1 km od wsi Kopaniec, w Górach Izerskich, niedaleko Szklarskiej Poręby. Usytuowane wśród lasów, na słonecznym stoku, skąd rozciąga się wspaniały widok na Góry Kaczawskie i Kotlinę Jeleniogórską. Nieskażona przyroda oraz niepowtar... [więcej]

Rancho

Podgórzyn, Pułaskiego 7a (ok. 8km od Ściegny)

W Podgórzynie zakochaliśmy się 20 lat temu i ta miłość trwa nadal... (mam nadzieję, że ze wzajemnością). Postanowiliśmy uciec od zgiełku miasta więc osiedliliśmy się w tej pięknej podgórskiej miejscowości. Wybudowaliśmy dom u podnóża wzgórza Studnik. Nasz dom zawsze był ot... [więcej]

Agroturystyka  U  Macieja

Agroturystyka U Macieja

Sosnówka, Ogrodowa 22 (koło Karpacza) (ok. 5km od Ściegny)

Dom leży u podnóża Karkonoszy,pod lasem,blisko zalewu. Na terenie gospodarstwa, stawy rybne hodowlane, ryby-karp, pstrag, okoń, karaś tołpyga, amur i inne. Oprócz noclegu w budynku,przyczepa campingowa nad stawem-trzyosobowa. Kuchnia-jadalnia do samodzielnego sporządzania posiłków. Teren... [więcej]