Pensjonat EL-TAN

Region: Sudety
4874... pokaż numer telefonu

Szczegóły oferty

Pensjonat nasz jest położony w malowniczej wiosce Laski w północnej części Kotliny Kłodzkiej. W 2007 roku kupiliśmy stary dom, w którym przed dziesiątkami lat był młyn. Do tej pory pod domem płynie potok, który wtedy napędzał młyńskie koło. Dom znajduje się na terenie o powierzchni 10 ha, do którego należą również łąki, stawy i las. Z okien na zachód rozpościera się przepiękny widok na Góry Bardzkie z ich najwyższym szczytem Górą Kłodzką natomiast w kierunku wschodnim rozpościera się widok na Góry Złote. Przez rok remontowaliśmy dom i dostosowywaliśmy cały obiekt także do potrzeb osób niepełnosprawnych. Staraliśmy się zachować klimat sprzed lat. Od jesieni 2008 r. pensjonat jest gotowy do przyjęcia gości. Do dyspozycji mamy 8 pokoi z 24 miejscami noclegowymi. Są one wyposażone w łazienkę, telewizor, radio i internet bezprzewodowy. Do dyspozycji gości jest również jadalnia, gdzie serwowane są śniadania w formie bufetu szwedzkiego oraz obiadokolacje, a przez cały dzień udostępniamy napoje zimne i ciepłe.
Bezpośrednio przy pensjonacie przebiegają szlaki turystyczne piesze i rowerowe. W odległości do 30km znajduje się większość atrakcji Kotliny Kłodzkiej. Na naszym terenie zimą polecamy jazdę na łyżwach na naszych stawach, a latem kąpiel w stawach, grill, ognisko, gra w siatkówkę lub badmintona, a dla najmłodszych plac zabaw.
Ceny noclegów wraz z wyżywieniem uzależnione są od długości pobytu i okresu, w którym Państwo przyjadą (sezon/ poza sezonem) i wahają się od 80 do 150zł za osobę.
Zapraszamy do poznania naszej pięknej okolicy i spędzenia kilku chwil w miłej i gościnnej atmosferze!
Zapraszamy również na zajęcia hipoterapii!!!
Jedna z właścicielek jest wykształconą hipoterapeutką (posiada dyplom Ministra Sportu).
Posiadamy 2 klaczki rasy kuc Feliński, które pracowały już z dziećmi w hipoterapii u poprzedniego właściciela. Mają bardzo łagodne charaktery, co bardzo pomaga w pracy hipoterapeutycznej. Zajęcia prowadzone są pod stałą asekuracją, prowadzoną zazwyczaj z ziemi. Dzieci są przyjmowane do nas na zajęcia hipoterapeutyczne po wcześniejszej pisemnej zgodzie lekarza opiekującego się nimi, potwierdzającej brak przeciwwskazań do hipoterapii. Nie ma ani dolnej ani górnej granicy wieku dzieci.
Najmłodsze są zazwyczaj poddawane terapii kontaktem z koniem, co znacznie ułatwia prowadzenie w dalszym etapie zajęć na koniu.

Zachęcam do zgłaszania się z dziećmi jak najmłodszymi, ponieważ, to zwiększa znacznie szanse na powodzenie terapii.

Zajęcia trwają zazwyczaj 30 minut. Mogą być skrócone, jeżeli kondycja dziecka danego dnia uniemożliwia doprowadzenie zajęć do końca. Optymalna częstotliwość zajęć to 3 razy w tygodniu.
W przypadku dzieci przebywających u nas w pensjonacie proponujemy zajęcia w następującej ilości w zależności od długości pobytu:
• pobyt 7-dniowy - 6 zajęć z jednodniową przerwą po 3 dniach
• pobyt 14-dniowy - 3 zajęcia, 1 dzień przerwy, 4 zajęcia, 1 dzień przerwy, 5 zajęć
• pobyt 21-dniowy - 3 zajęcia, 1 dzień przerwy, 4 zajęcia, 1 dzień przerwy, 5 zajęć, 1 dzień przerwy, 6 zajęć

Plan może być zawsze dostosowany do dziecka.

Cennik zajęć hipoterapeutycznych:
Pojedyncze zajęcia: 30zł
Karnet na 10 zajęć ważny przez miesiąc: 250zł
Karnet na 20 zajęć ważny przez 2 miesiące: 400zł
6 zajęć przy pobycie 7-dniowym: 150zł
12 zajęć przy pobycie 14-dniowym: 280zł
18 zajęć przy pobycie 21-dniowym: 360zł

Przyjęcia i imprezy okolicznościowe
Organizujemy przyjęcia do 30 osób z możliwością noclegu dla maksymalnie 16-25 osób (w zależności od ilości par i dzieci). Ceny ustalamy indywidualnie.
Zapraszamy również do współpracy firmy, które chciałyby zorganizować niedużą imprezę integracyjną dla swoich pracowników. Oprócz uroczystej kolacji proponujemy przygotowanie całodniowego programu, obejmującego np.: pobyt w Kopalni Złota, w Parku Linowym Skalisko, grill lub ognisko i wiele innych atrakcji.
Szczegółową ofertę dopasowujemy do klienta.
SAUNA – „BANIA”
Pod koniec lipca 2010r. uruchomiliśmy kolejną atrakcję na naszym terenie. Zapraszamy Państwa do skorzystania z sauny – bani, którą postawiliśmy przy samym stawie w pięknym, zacisznym miejscu.

Szczegółowy cennik

Ceny uzależnione są od okresu roku, długości pobytu i wieku dzieci. Szczegółowy cennik dostępny na naszej stronie: www.eltan.pl
Ilość pokoi 1-osobowych: 2

Cena za pokoje 4-osobowy: 240

Informacje dodatkowe

Obsługa w językach: Angielski, Niemiecki

Wyposażenie (obiekt, pokoje, w okolicy): Barek, Czajnik, Internet bez komp., Internet WiFi, Komputer, Komputer + internet, Ogród, Parking, Pralka, Prysznic, Radio, Suszarka do włosów, Taras, Telewizja satelitarna, Telewizor, WC, Łazienka

Rozrywka (obiekt, najbliższa okolica): Boisko, Grill/ognisko, Kawiarnia, Plac zabaw, Rowery, Wypożyczalnia rowerów

Lokalizacja obiektu: Góry, blisko lasu, na wsi

Słowa kluczowe: pensjonat, noclegi, złoty stok, kopalnia złota, pokoje gościnne

Oferta noclegowa odwiedzana 4 razy w ciągu ostatnich 14 dni (dane aktualizowane raz dziennie) oraz 816 razy od 01.01.2013

Serwis www.noclegi-online.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych ogłoszeń.

Komentarze i opinie

Calkowicie przypadkowo trafiliśy do tego pensjonatu, ale juz nie przypadkowo zostaliśmy dłuzej. Naprawdę postanowiliśy zacumować w Eltanie i zwiedzic okolicę. Jak ktos już tu przyjedize to nie moze wyjechać. Bardzo smaczne jedzenie, od rana unosi sie zapach świeżo pieczonego chleba. Domowe zciasta i niesamowite obiadki. Do tego wszechpanujące konie. Panie właścicielki sa prawdziwymi aniołami. Niczego nie możńa tu skrytykować, wszędzie czuć włozoną pracę i serce. Pozdrawiam...
Turyści z Torunia (14.04.2011)