Oferty noclegowe dla hasła "Pokoje Przy Wyciagu"

Willa Pawlikowskich

Poronin, Kośne Hamry 4E, (Willa)

Obiekt Willa Pawlikowskich usytuowany jest w spokojnej, zalesionej części miejscowości Poronin, przy Tatrzańskim Parku Narodowym. Oferuje on zakwaterowanie w pokojach z bezpłatnym WiFi. Pokoje wyposażone są w drewniane meble oraz telewizor i dysponują balkonem oraz częścią wypoczynkową.... [więcej]

Willa Czajki

Kościelisko, Czajki 75a, (Willa)

Willa Czajki usytuowana jest w Kościelisku, na południowym stoku Gubałówki i oferuje bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu. Obiekt ten urządzony jest w stylu góralskim. Willa położona jest w otoczeniu lasu, w odległości 700 metrów od stacji narciarskiej Szymoszkowa Polana i 1 km ... [więcej]

Pokoje i Restauracja Helena

Ostrzyce, Hotel & Restauracja Helena, Brodnica Dolna 42, (Kwatery prywatne)

Obiekt Pokoje i Restauracja Helena położony jest w Ostrzycach, w odległości 2,6 km od wyciągu narciarskiego Wieżyca-Koszałkowo, i oferuje sprzęt do grillowania oraz widoki na jezioro. Goście zajazdu mają do dyspozycji prywatną plażę, a także zaplecze do uprawiania sportów wodnych. ... [więcej]

Willa Góralskie Klimaty

Bukowina Tatrzańska, Wierch Kurucowy 67, (Willa)

Obiekt Willa Góralskie Klimaty jest usytuowany w Bukowinie Tatrzańskiej, zaledwie 1,9 km od wyciągu narciarskiego Ku Dolinie. Obiekt oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz bezpłatny parking prywatny. Pokoje są wyposażone w telewizor z płaskim ekranem. Z niektórych z nich... [więcej]

Chata Zwierzówka

Zwardoń, Zwardoń 180, (Domek całoroczny)

Zapraszamy na wypoczynek w górskich Chatach- ZWIERZÓWKA i JANKOWA malowniczo położonych na górze Mały Rachowiec w Zwardoniu, w bezpośrednim sąsiedztwie gór, ścieżek turystycznych oraz wyciągu narciarskiego. SYLWESTER i BOŻE NARODZENIE 2018 zajęte w obu chatach. Uwaga wolny weeken... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieliśmy przyjemność mieszkać w Chacie Zwierzówka podczas ferii zimowych. 6 osób dorosłych i 6 dzieci(1-9 lat) Chata jest piękna, ładnie urządzona i bardzo klimatyczna. Kuchnia jest świetnie wyposażona, otwarta na salon, dzięki czemu przy gotowaniu nic nie traci się z rozmowy;) Salon z wielkim kominkiem nadaje dodatkowego klimatu. Pokoje są ładnie urządzone a łóżka bardzo wygodne. Na zewnątrz spory teren do zabawy i fajna stodoła z miejscem na ognisko. Do samej Chaty doj... (Stanislaw)

Apartamenty Bukowa

Wisła, Bukowa, (Apartamenty)

Zapraszamy Państwa do komfortowych apartamentów w Wiśle przy ulicy Bukowej, położonych w atrakcyjnej turystycznie okolicy, cichym i spokojnym otoczeniu, w sąsiedztwie przepływającego potoku, z widokiem na wierzchołki otaczających apartamentowiec gór. Obiekt na terenie, którego znajduj... [więcej]

Najnowsza opinia: Apartament OK, dobrze położony (niedaleko do głównego deptaka) dobry dojazd. Ogłoszenie pokrywa się ze stanem faktycznym, w środku jak i na zewnątrz. Pokoje mieliśmy bardzo fajne z wygodnymi łóżkami, łazienki w pokojach czyste i chyba niedawno odnowione bo wszystko jeszcze pachniało nowością. (Gienia)

Ferienhotel Sonnenhof

Zell im Zillertal, Rohrerstraße 47, Zell im Zillertal Austria, (Hotel)

Nasz czterogwiazdkowy hotel położony jest w dolinie Zittertal, bezpośrednio przy regionie narciarskim Zittertal Arena. Oferujemy Państwu różnorodne możliwości spędzania czasu, w zależności od potrzeb: rodzinny urlop, wypad z przyjaciółmi, weekend wellness, urlop dla aktywnych. Cieszcie ... [więcej]

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Pensjonat Pod Wierchem

Białka Tatrzańska, Środkowa 90a, (Pensjonat)

Chcielibyśmy zachęcić Państwa do wypoczynku w naszy, Pensjonacie. Z naszej strony zapewniamy miłą obsługę, smaczne jedzenie, spokój oraz komfort podczas pobytu. Oraz atrakcję (na terenie Pensjonatu lub w jego okolicy). Dysponujemy 17 pokojami mieszcząc 50 osób. Pokoje: 2,3,4 osobowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem. Było fajnie, bo pokoik był z przepięknym widokiem na krajobraz. Za nocleg zapłaciłem konkurencyjnie mało. (Grzegorz)

Pensjonat Przyjazny Dzieciom U KOSA

Biały Dunajec, Gile 15, (Pensjonat)

PENSJONAT PRZYJAZNY DZIECIOM BIAŁY DUNAJEC „ U KOSA” Serdecznie zapraszamy na noclegi, zielone szkoły, konferencje, szkolenia, spotkania integracyjne, imprezy okolicznościowe , wieczory kawalerskie, wieczory panieńskie - do naszego obiektu położonego w Białym Dunajcu w spokojnej... [więcej]

Górska Dolina

Stronie Śląskie, Polna 18c, (Ośrodek Wypoczynkowy)

Cel podróży Podaj cel podróży Rodzaj noclegu Górska Dolina, Stronie Śląskie, ul. Polna 18c od 45 zł za osobę Zapytaj o wolne miejsca Schowek (0) Dodaj do schowka NoclegiNoclegi Stronie ŚląskieOśrodki wypoczynkowe Stronie ŚląskieOśrodki wypoczynkowe Stronie Śląskie ul. PolnaG�... [więcej]

DomLeśny Pensjonat Agro

Zwardoń, Sól Kiczora 82, (Pensjonat)

D.W. "LEŚNY" cichy przytulny pensjonat z domową kuchnią położony jest u podnóża góry Rachowiec (954m) nad rzeczką Czarna Soła w uroczej Beskidzkiej miejscowości Sól Kiczora koło Zwardonia Dobry dojazd wszystkimi środkami lokomocji /niedaleko przystanek pkp Sól Kiczora/, pi�... [więcej]

Najnowsza opinia: super miejsce i właściciele polecam wczasy z nordic walking (Agnieszka)

Apartamenty Trzy Kolory - Życie jest piękne

Krynica Zdrój, ul. Piłsudskiego 41, (Apartamenty)

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu apartamentów w Krynicy-Zdroju. Nasze apartamenty nazwane "Życie jest piękne" oraz "Trzy kolory" zaaranżowaliśmy i wykończyliśmy na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń oraz przemy�... [więcej]

Najnowsza opinia: przychylam się do opinii poprzedników, naprawdę nie ma na co narzekać. swietne miejsce, ładne czyste, warto pogadać o cenie my dostaliśmy zniżkę, wyposażenie jest dobre, łazienka spoko, nie brakuje ciepłej wody i miejsce sporo lda każdej rodziny. Oczywiscie najpięklniejsze jest to co za drzwiami. (goscie)

Willa Basia Pokoje gościnne

Szczyrk, Willowa 18 - centrum Szczyrku, (Kwatery prywatne)

SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!! "Basia" to nasz ukochany dom od 2006 roku. Choć nie jesteśmy góralami, zamieszkaliśmy w Szczyrku z czystej miłości do gór. Nasza "Basia" (taką nazwę dom ma już kilkadziesiąt lat) to kameralny budynek z prywatnymi kwaterami o standardzie... [więcej]

Willa "DANA" **** DARMOWE ŚNIADANIE I BUFET KAWOWY

Wisła, Na Groń 6a, (Willa)

Śniadanie oraz bufet kawowy GRATIS!!! Willa Dana to nowoczesny obiekt wypoczynkowy, usytuowany w malowniczej, spokojnej dzielnicy Wisły, w zalesionym zakątku. Zaledwie 100 metrów od głównej drogi, jednak z dala od ruchliwego otoczenia. Oferujemy przytulne pokoje o podwyższonym standardzi... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam w sierpniu z koleżanką i z dziećmi- miło wspominamy! Obiekt bardzo przytulny i czysty. Gospodarz życzliwy, lubi porozmawiać i opowiedzieć o okolicznych atrakcjach. Śniadania urozmaicone nawet wybredne dzieci zawsze znalazły coś dla siebie na co miały chęć! Gorąco polecam (Monika Gadera)

ONDRASZEK - Pokoje Gościnne

Szczyrk, Myśliwska 64, (Kwatery prywatne)

Proponujemy Państwu wypoczynek w pokojach gościnnych „ONDRASZEK”, które położone są w samym centrum miasta Szczyrk, stanowiącego zimą prawdziwy raj dla narciarzy i snowboardzistów, a latem zadowalającego wymagania każdego pasjonata górskich wycieczek. W naszych przytulnych... [więcej]

Najnowsza opinia: Widzę ze tak jak poprzednik stawiam na 9, dla tych kwater. Naprawde ponadprzeciętnie przyjemnie. Szkoda tylko ze nie ma łazienki w pokoju, a tylko umywalki, za to odejmuje jeden punkcik. Cała reszta pozostaje do szczerej pochwały, jest kuchnia, wszędzie czysto, do tego bardzo atrakcyjne ceny. (Monika)

HORSKÉ CHATY

Zagrapa, OŠČADNICA Słowacja, (Domek całoroczny)

Region Kysuce otoczony jest malowniczym  krajobrazem. Daje możliwość odpoczynku bliko natury. Domki noclegowe znajduja sią zaledwie w odległości 2 godzin od Bratysławy . W odległości 60 km od  domków, znajduje się wiele ośrodków narciarskich, pole golfowe, wellness na Słowacji i w... [więcej]

Apartamenty pod Jarmutą

Szczawnica, Szlachtowska 79, (Apartamenty)

Pokoje gościnne i apartamenty w Szczawnicy. Lokale znajdują się na świeżo wykończonym piętrze nad piekarnią, dzięki czemu przez cały tydzień dostępne jest świeże pieczywo wliczone w cenę apartamentu. Istnieje również możliwość zamówienia pizzy z pieca chlebowego,oraz udział ... [więcej]

Dom Pod Skocznią

Zakopane, Zwierzyniecka 35, (Kwatery prywatne)

Studio i pokoje gościnne w Zakopanem w pobliżu Skoczni Narciarskiej - Wielkiej Krokwi dla: 10 osób, POKÓJ 2 OSOBOWY: podwójne,szerokie łóżko z dwoma lampkami nocnymi ,szafa,stolik,dwa krzesła oraz wygodna półka, dzbanek elektryczny i naczynia. Ma balkon z widokiem na Giewont i o... [więcej]

Noclegi na Roztoczu Jan Gargol

Józefów, Borowina 44, (Domki letniskowe)

Gospodarstwo zostało wyróżnione w plebiscycie "Gościnny Próg" organizowanym przez miesięcznik krajoznawczo-turystyczny "Poznaj Swój Kraj" w 2003 roku za wzorową organizację wypoczynku, wyposażenie, a przede wszystkim wspaniały klimat serdeczności w jakim wypoczywali w... [więcej]