Oferty noclegowe dla hasła "Stok"

Apartamenty Złoty Stok

Szczyrk, Olimpijska 53C, (Apartamenty)

Obiekt Apartamenty Złoty Stok położony jest w Szczyrku. Oferuje on szkółkę narciarską oraz przechowalnię sprzętu narciarskiego. Ośrodek narciarski Czyrna-Solisko oddalony jest o 200 metrów. Na miejscu można korzystać z bezpłatnego WiFi. Apartamenty wyposażone są w telewizor z pła... [więcej]

CK Kalina

Lądek Zdrój, Świerczewskiego 25, (Pensjonat)

CK Kalina to czterogwiazdkowy pensjonat położony w części uzdrowiskowej w Lądku-Zdroju, w odległości zaledwie 200 metrów od parku Tysiąclecia. Dysponuje on restauracją oraz barem ze stołem bilardowym i dużym wyborem piw. Cena zakwaterowania obejmuje WiFi. Każdy pokój wyposażony jes... [więcej]

Hotel Stok ****

Wisła, ul. Jawornik 52a, (Hotel)

Witamy w hotelu Stok w Wiśle, położonym w samym sercu Beskidu Śląskiego, w malowniczej dolinie Jawornik, doskonałej lokalizacji dla miłośników kontaktu z naturą i górskiego krajobrazu. Usytuowany w pobliżu narodowego centrum turystycznego Ondraszek, Wisła to popularna miejscowość w... [więcej]

Viva Maria Apartamenty

Zakopane, Przewodnika Józefa Krzeptowskiego 42, (Apartamenty)

Eleganckie apartamenty Viva Maria położone są w cichej okolicy, w bliskim sąsiedztwie Giewontu. Goście mogą bezpłatnie korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu, jak również z krytego basenu, sauny i jacuzzi. Wszystkie apartamenty Viva Maria są jasne i urządzone w ciepłych kolo... [więcej]

Bajkowa Chata

Zakopane, Sądelska 129A, (Domek całoroczny)

www.bajkowachata.pl / Tel.515 616 260 / e-mail: [email protected] W OFERCIE 2 DOMKI : mniejszy 4-9 osób i większy 6-15 osób http://zakopanegoralskidomek.pl/cennik/ Domki Bajkowej Chaty są prawdziwymi , góralskimi chatami zbudowanymi według tradycyjnej podhalańskiej sztu... [więcej]

Chata Zwierzówka

Zwardoń, Zwardoń 180, (Domek całoroczny)

Zapraszamy na wypoczynek w górskich Chatach- ZWIERZÓWKA i JANKOWA malowniczo położonych na górze Mały Rachowiec w Zwardoniu, w bezpośrednim sąsiedztwie gór, ścieżek turystycznych oraz wyciągu narciarskiego. SYLWESTER i BOŻE NARODZENIE 2018 zajęte w obu chatach. Uwaga wolny weeken... [więcej]

Najnowsza opinia: Mieliśmy przyjemność mieszkać w Chacie Zwierzówka podczas ferii zimowych. 6 osób dorosłych i 6 dzieci(1-9 lat) Chata jest piękna, ładnie urządzona i bardzo klimatyczna. Kuchnia jest świetnie wyposażona, otwarta na salon, dzięki czemu przy gotowaniu nic nie traci się z rozmowy;) Salon z wielkim kominkiem nadaje dodatkowego klimatu. Pokoje są ładnie urządzone a łóżka bardzo wygodne. Na zewnątrz spory teren do zabawy i fajna stodoła z miejscem na ognisko. Do samej Chaty doj... (Stanislaw)

Hotel Alpina

St. Johann, Alpendorf 8, St. Johann/ Pg. Austria, (Hotel)

Hotel Alpina ma świetną lokalizację – górskie szczyty zaraz za drzwiami oraz zaledwie pół godziny jazdy samochodem od miasta Mozarta- Salzburga. Ekskluzywnie wyposażone pokoje, hotelowy bar z kominkiem oferują najwyższy komfort. Poza tym hotel posiada własny kryty basen, sytrefe well... [więcej]

Ferienhotel Sonnenhof

Zell im Zillertal, Rohrerstraße 47, Zell im Zillertal Austria, (Hotel)

Nasz czterogwiazdkowy hotel położony jest w dolinie Zittertal, bezpośrednio przy regionie narciarskim Zittertal Arena. Oferujemy Państwu różnorodne możliwości spędzania czasu, w zależności od potrzeb: rodzinny urlop, wypad z przyjaciółmi, weekend wellness, urlop dla aktywnych. Cieszcie ... [więcej]

Willa Róż

Międzygórze, Śnieżna 14, (Willa)

Pięknie położona wśród kwiatów i gór Willa Róz oferuje: - Pokoje 2,3,4-osobowe z łazienkami i TV-sat, oraz komfortowy apartament. - Bezprzewodowy Internet w każdym pokoju* - GRATIS - aneks kuchenny - saunę fińską - basen letni z tarasem do opalania - basenik dla dzieci - grill ko... [więcej]

Najnowsza opinia: Miejsce pełne uroku. Zadbane, czyste, wygodny nocleg. Komfort. Korzystna cena za nocleg a wrażenia niezapomniane. Lokalizacja idealna, wspaniałe widoki. Okolica która sprzyja aktywnemu wypoczynkowi. Polecam (Zuzia)

Tanie noclegi w górach Zapraszamy w Beskidy

Zwardoń, Zwardoń 118a, (Kwatery prywatne)

WYPOCZYNEK W ZWARDONIU IDELANE MIEJSCE DLA WSZYSTKICH KTÓRZY KOCHAJĄ GÓRY KONIECZNIE ZOBACZ NASZĄ STRONĘ www.noclegi-relax.beskidy.pl Zwardoń, to miejscowość turystyczno-wypoczynkowa w górach Beskidu Żywieckiego. "NOCLEGI RELAX" to pokoje gościnne działające od 1998ro... [więcej]

Najnowsza opinia: Cieszę się że trafiliśmy na to miejsce na majówkę. Bardzo ładna pogoda dopisywała świetnym humorom i pozytywnemu nastawieniu. W tym miejscu nie da się nudzić, jest bardzo dużo atrakcji w okolicy które warto zaliczyć. Sama kwatera jest też niczego sobie, nic specjalnie złego nie mogę napisać. Wszystko w porządku. (polecam)

Willa Szarotka

Szczawnica, Szalaya 83, (Willa)

Willa Szarotka zaprasza na wypoczynek. Oferujemy Państwu pokoje 2- i 3-osobowe w okresie całorocznym w centrum miasta. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości indywidualnych jak również niewielkich grup zorganizowanych w okresie całorocznym. Naszą ofertę kierujemy zarówno do gości... [więcej]

Najnowsza opinia: Zaryzykowaliśmy po raz pierwszy wyjazd na Święta w góry i muszę powiedzieć że to bardzo ale to bardzo udana decyzja. Spędziliśmy aktywnie czas, niesamowita okolica, przepiękny szlak na Słowację. Włąściciele pomogli nam zorganizować spływ Dunajcem, co było przynajmniej dla mnie nieziemską przygodą. Dostaliśmy wspaniałe wielkanocne śniadanie, jeszcze raz dziękuję za te pyszne potrawy. Widać że w tym domu gość jest najważniejszy. Polecamy zdecydowanie, minusów tutaj p... (Maria)

Pensjonat Pod Wierchem

Białka Tatrzańska, Środkowa 90a, (Pensjonat)

Chcielibyśmy zachęcić Państwa do wypoczynku w naszy, Pensjonacie. Z naszej strony zapewniamy miłą obsługę, smaczne jedzenie, spokój oraz komfort podczas pobytu. Oraz atrakcję (na terenie Pensjonatu lub w jego okolicy). Dysponujemy 17 pokojami mieszcząc 50 osób. Pokoje: 2,3,4 osobowe... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłem. Było fajnie, bo pokoik był z przepięknym widokiem na krajobraz. Za nocleg zapłaciłem konkurencyjnie mało. (Grzegorz)

Naturhotel Wieserhof***

Renon Bolzano, Via Monte di Mezzo 87 Włochy, (Hotel)

Witamy w trzygwiazdkowym hotelu Naturhotel Wieserhof, położonym w Renon, otoczonym przez Dolomity. Nasz hotel przesycony jest atmosferą elegancji, posiadamy 40 bardzo zadbanych pokoi, a z okna każdego z nich rozciąga się zapierający dech w piersiach krajobraz. Hotel otoczony jest przez park ... [więcej]

Apartament GRAJAN

Pierszczewo, Pierszczewo 75a, (Apartamenty)

Apartament wypoczynkowy GRAJAN mieści się w na granicy wsi Gołubia (k/Stężycy) i Pierszczewa. Gołubie to kaszubska wieś położona w otulinie lasów i jezior w samym sercu Szwajcarii kaszubskiej. Miejscowość znajduje się niecałą godzinę jazdy do Trójmiasta i stanowi świetną bazę wy... [więcej]

Sanatorium Malwa

Polanica Zdrój, Wojska Polskiego 64, (Uzdrowisko)

POŁOŻENIE Sanatorium „MALWA” jest malowniczo położone nad rzeką Bystrzycą Dusznicką, otoczone zalesionymi wzgórzami. Budynek oddalony jest 1300 metrów od centrum Parku Zdrojowego. „Zmusza” to kuracjuszy do spacerów – tak koniecznych w leczeniu klimatycznym, do którego zalicza... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam w tym sanatorium w listopadzie 2022r.razem z moim mężem. 2 tygodnie spędzone wśród bardzo miłej obsługi zarówno ze strony personelu jak i rehabilitantów sanatorium. Szczególne uznanie dla Pani Niny. Warunki bardzo dobre. Ładny pokój i bardzo dobre posiłki.Rodzinna atmosfera. Wiele możliwości spędzenia wolnego czasu po zabiegach zarówno na terenie obiektu jak i poza nim.Do centrum Polanicy 20 min.spacerkiem.Miasteczko bardzo ładne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu (Mariola )

Apartamenty Trzy Kolory - Życie jest piękne

Krynica Zdrój, ul. Piłsudskiego 41, (Apartamenty)

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu apartamentów w Krynicy-Zdroju. Nasze apartamenty nazwane "Życie jest piękne" oraz "Trzy kolory" zaaranżowaliśmy i wykończyliśmy na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń oraz przemy�... [więcej]

Najnowsza opinia: przychylam się do opinii poprzedników, naprawdę nie ma na co narzekać. swietne miejsce, ładne czyste, warto pogadać o cenie my dostaliśmy zniżkę, wyposażenie jest dobre, łazienka spoko, nie brakuje ciepłej wody i miejsce sporo lda każdej rodziny. Oczywiscie najpięklniejsze jest to co za drzwiami. (goscie)

Sosenka domek letniskowy całoroczny Roztocze

Krasnobród, Hutki 81H, (Apartamenty)

Zapraszamy do wypoczynku w nowo wybudowanym (w 2021 oddany do użytku) całorocznego domku SOSENKA HUTKI położonego w samym sercu Roztocza na terenie Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego. Rezerwacji należy dokonywać telefonicznie pod nr telefonu: 799 901 007 Nasz domek w lesie do wynajęc... [więcej]

Pensjonat EL-TAN

Złoty Stok, Laski 15, (Pensjonat)

Pensjonat nasz jest położony w malowniczej wiosce Laski w północnej części Kotliny Kłodzkiej. W 2007 roku kupiliśmy stary dom, w którym przed dziesiątkami lat był młyn. Do tej pory pod domem płynie potok, który wtedy napędzał młyńskie koło. Dom znajduje się na terenie o powierzch... [więcej]

Najnowsza opinia: Calkowicie przypadkowo trafiliśy do tego pensjonatu, ale juz nie przypadkowo zostaliśmy dłuzej. Naprawdę postanowiliśy zacumować w Eltanie i zwiedzic okolicę. Jak ktos już tu przyjedize to nie moze wyjechać. Bardzo smaczne jedzenie, od rana unosi sie zapach świeżo pieczonego chleba. Domowe zciasta i niesamowite obiadki. Do tego wszechpanujące konie. Panie właścicielki sa prawdziwymi aniołami. Niczego nie możńa tu skrytykować, wszędzie czuć włozoną pracę i serce. Pozdrawiam... (Turyści z Torunia)

Pokoje gościnne ZŁOTA KORONA

Złoty Stok, Traugutta 3a, (Kwatery prywatne)

POKOJE GOŚCINNE „ZŁOTA KORONA” Oferujemy Państwu pokoje gościnne wyposażone w łazienkę i telewizję satelitarną. Gwarantujemy bezpłatny parking na terenie posesji. Śniadanie w cenie 15 zł od osoby. RESTAURACJA „ZŁOTA KORONA” Zapraszamy Państwa do Restauracji „Zło... [więcej]

Schronisko PTTK Skrzyczne

Szczyrk, Skrzyczne, (Schronisko)

Witamy i Zapraszamy do odwiedzenia najwyżej położonego schroniska w Beskidzie Śląskim!!!! Dzięki dotacji środków Unii europejskiej, jesienią 2012 roku przeprowadziliśmy gruntowny remont części hotelowej Schroniska wyposażając je w pełny węzeł sanitarny. Schronisko posiada 29 mie... [więcej]