Oferty noclegowe dla hasła "Stok"

Sanatorium Malwa

Polanica Zdrój, Wojska Polskiego 64, (Uzdrowisko)

POŁOŻENIE Sanatorium „MALWA” jest malowniczo położone nad rzeką Bystrzycą Dusznicką, otoczone zalesionymi wzgórzami. Budynek oddalony jest 1300 metrów od centrum Parku Zdrojowego. „Zmusza” to kuracjuszy do spacerów – tak koniecznych w leczeniu klimatycznym, do którego zalicza... [więcej]

Najnowsza opinia: Byłam w tym sanatorium w listopadzie 2022r.razem z moim mężem. 2 tygodnie spędzone wśród bardzo miłej obsługi zarówno ze strony personelu jak i rehabilitantów sanatorium. Szczególne uznanie dla Pani Niny. Warunki bardzo dobre. Ładny pokój i bardzo dobre posiłki.Rodzinna atmosfera. Wiele możliwości spędzenia wolnego czasu po zabiegach zarówno na terenie obiektu jak i poza nim.Do centrum Polanicy 20 min.spacerkiem.Miasteczko bardzo ładne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu (Mariola )

Apartamenty Trzy Kolory - Życie jest piękne

Krynica Zdrój, ul. Piłsudskiego 41, (Apartamenty)

Szanowni Państwo, Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wynajmu apartamentów w Krynicy-Zdroju. Nasze apartamenty nazwane "Życie jest piękne" oraz "Trzy kolory" zaaranżowaliśmy i wykończyliśmy na podstawie naszych wieloletnich doświadczeń oraz przemy�... [więcej]

Najnowsza opinia: przychylam się do opinii poprzedników, naprawdę nie ma na co narzekać. swietne miejsce, ładne czyste, warto pogadać o cenie my dostaliśmy zniżkę, wyposażenie jest dobre, łazienka spoko, nie brakuje ciepłej wody i miejsce sporo lda każdej rodziny. Oczywiscie najpięklniejsze jest to co za drzwiami. (goscie)

Sosenka domek letniskowy całoroczny Roztocze

Krasnobród, Hutki 81H, (Apartamenty)

Zapraszamy do wypoczynku w nowo wybudowanym (w 2021 oddany do użytku) całorocznego domku SOSENKA HUTKI położonego w samym sercu Roztocza na terenie Krasnobrodzkiego Parku Krajobrazowego. Rezerwacji należy dokonywać telefonicznie pod nr telefonu: 799 901 007 Nasz domek w lesie do wynajęc... [więcej]

Pensjonat EL-TAN

Złoty Stok, Laski 15, (Pensjonat)

Pensjonat nasz jest położony w malowniczej wiosce Laski w północnej części Kotliny Kłodzkiej. W 2007 roku kupiliśmy stary dom, w którym przed dziesiątkami lat był młyn. Do tej pory pod domem płynie potok, który wtedy napędzał młyńskie koło. Dom znajduje się na terenie o powierzch... [więcej]

Najnowsza opinia: Calkowicie przypadkowo trafiliśy do tego pensjonatu, ale juz nie przypadkowo zostaliśmy dłuzej. Naprawdę postanowiliśy zacumować w Eltanie i zwiedzic okolicę. Jak ktos już tu przyjedize to nie moze wyjechać. Bardzo smaczne jedzenie, od rana unosi sie zapach świeżo pieczonego chleba. Domowe zciasta i niesamowite obiadki. Do tego wszechpanujące konie. Panie właścicielki sa prawdziwymi aniołami. Niczego nie możńa tu skrytykować, wszędzie czuć włozoną pracę i serce. Pozdrawiam... (Turyści z Torunia)

Pokoje gościnne ZŁOTA KORONA

Złoty Stok, Traugutta 3a, (Kwatery prywatne)

POKOJE GOŚCINNE „ZŁOTA KORONA” Oferujemy Państwu pokoje gościnne wyposażone w łazienkę i telewizję satelitarną. Gwarantujemy bezpłatny parking na terenie posesji. Śniadanie w cenie 15 zł od osoby. RESTAURACJA „ZŁOTA KORONA” Zapraszamy Państwa do Restauracji „Zło... [więcej]

Schronisko PTTK Skrzyczne

Szczyrk, Skrzyczne, (Schronisko)

Witamy i Zapraszamy do odwiedzenia najwyżej położonego schroniska w Beskidzie Śląskim!!!! Dzięki dotacji środków Unii europejskiej, jesienią 2012 roku przeprowadziliśmy gruntowny remont części hotelowej Schroniska wyposażając je w pełny węzeł sanitarny. Schronisko posiada 29 mie... [więcej]

Apartamenty pod Jarmutą

Szczawnica, Szlachtowska 79, (Apartamenty)

Pokoje gościnne i apartamenty w Szczawnicy. Lokale znajdują się na świeżo wykończonym piętrze nad piekarnią, dzięki czemu przez cały tydzień dostępne jest świeże pieczywo wliczone w cenę apartamentu. Istnieje również możliwość zamówienia pizzy z pieca chlebowego,oraz udział ... [więcej]

U JANKA

Wisła, Koszarzyska 4 dzielnica Malinka, (Agroturystyka)

Dom bliźniak, znajduje się na uboczu, w cichej części Malinki, dokładnie naprzeciwko nowopowstałej skoczni. Mając lornetkę można ze stoku obserwować zawody. Z balkonów rozpościerają się piękne widoki gór a obok prowadzi droga do lasu pełnego grzybów i jagód.W pobliżu jest mnóstw... [więcej]

Najnowsza opinia: Świetne miejsce do wypoczynku. Ciche, spokojne, z widokiem na skocznię. Przemili gospodarze, czuliśmy się bardzo swobodnie. Idealne miejsce dla dzieci, z placem zabaw i basenem. Dla nas świetna trasa wypadowa w inne miejsca. Polecamy z całego z serca! (Agata)

Hotel Alpenklang

Grossarl, Schied 21 Grossarl, Austria, (Hotel)

To prawdziwe oblicze Alp: niepowtarzalna atmosfera i naturalna cisza. Hotel Alpenklang został kompletnie wyremontowany na dwóch piętrach w latach 2006-2011. Położony na wysokości 1050 m n.p.m., posiada standard czterech gwiazdek. Gościnność oraz rodzinny charakter hotelu połączony z perfe... [więcej]

Willa Monia

Zakopane, Droga do Olczy 36A, (Willa)

Obiekt posiadający 40 - 50 miejsc noclegowych w pokojach 2 , 3 osobowych i apartamentach 2 pokojowych z aneksem kuchennym , salą kominkową i sauną. Usytuowany jest w bliskiej odległości od wyciągów narciarskich "Nosal", skoczni narciarskiej "Wielka Krokwia" oraz słynnych... [więcej]

Silesia

Międzybrodzie Bialskie, Brodek 4, (Ośrodek Wypoczynkowy)

SYLWESTER 2011 Zapraszamy do spędzenia Sylwestra i Nowego Roku w OWR Silesia w Międzybrodziu Bialskim, w pięknej klimatyzowanej sali balowej. Zapewniamy szampańską zabawę do białego rana. Dla narciarzy polecamy wyciąg narciarski na Górze Żar . Zjazd długości oko�... [więcej]

Najnowsza opinia: Spedzałem ŚWITA BOŻEGO NARODZENIA w 2009 i jestem bardzo zadowolony z wszystkiego co tam w osrodku nas spotkało i co przeżyliśmy.Bardzo miła obsluga i bardzo dobre wyżywienie no i atmosfera wspaniała. Pochodzimy z KUJAWSKO - Pomorskiego i nie żałujemy że tak daleko jechaliśmy na świeta.Pozdrawiamy tą bardzo mila panię która mieszkała w Porąbce. (Jerzy Stankiewicz)

PENSJONAT LUSIA

Wisła, Jawornik 76, (Pensjonat)

Zapraszamy do naszego kompleksu wypoczynkowego Lusia. Proponujemy ciszę, spokój, niepowtarzalne widoki, zdrowy klimat oraz możliwość spędzenia wymarzonego urlopu w pięknej Wiśle. Lusia to wspaniałe miejsce do wypoczynku zarówno latem jak i zimą. Latem oferujemy górskie wycieczki, ... [więcej]

Mazury, Agroturystyka u Jasi i Darka Rybno, Domki nad jeziorem Hartowiec

Rybno, Górna 4, (Agroturystyka)

Poszukujący ciszy i bliskiego kontaktu z przyrodą odnajdą tutaj niepowtarzalny klimat. Rybno to wspaniałe miejsce na urlop we dwoje i pobyt z całą rodziną. Romantyczne spacery brzegiem jezior, łowienie ryb w jeziorach i łowiskach, spływ rzeką Wel, zbieranie grzybów, to niewątpliwe atuty... [więcej]

Pokoje gościnne - Janowice koło Krakowa

Janowice, Janowice k. Krakowa, (Apartamenty)

DOM W JANOWICACH Dom, w stylu góralskim, położony jest we wsi Janowice (7 km do Wieliczki, 10 km. do granic Krakowa, 20 km. do Rynku Głównego w Krakowie), w malowniczym terenie z widokiem na Kraków. Nieskazitelne, naturalne środowisko sprawia, że jest to idealne miejsce do wypoczynku dla... [więcej]

Pokoje Haratek przy Gondoli

Szczyrk, Zwalisko 27, (Kwatery prywatne)

Jest to najlepsza w Szczyrku lokalizacja dla początkujących i zaawansowanych miłośników białego szaleństwa. Mieszkając u nas z wyciągu SON CZYRNA zjedziecie Państwo na nartach pod sam dom, a dzieci na wyciągu KRASNAL zobaczycie z okna pokoju. oferujemy Państwu: Wygodne, estetycznie ... [więcej]

Najnowsza opinia: Kwatera całkowicie spełniła nasze potrzeby. Rewelacyjne położenie 100 metrów od wyciągu, nawet z dziećmi nie jest daleko. Warunki są naprawdę warte poruszenia tematu. Wygodnie, ciepło, czysto. (Farlej)

Pokoje Gościnne Zielnik

Karpacz, Nad Łomnicą 28a, (Kwatery prywatne)

Z przykrością informujemy, że od 1 listopada 2013 do odwołania nie przyjmujemy gości do Zielnika i Zielnika 2 "Zielnik" i "Zielnik2" to obiekty noclegowe położone w centrum Karpacza. Okalające nas Karkonosze są dobrym terenem do uprawiania różnych dyscyplin sporto... [więcej]

Pensjonat Aleksandrówka

Szczawnica, Park Dolny 14, (Pensjonat)

Willa "ALEKSANDRÓWKA" dawna Światkówka, znajduje się w Szczawnicy w malowniczym zakątku gór Pienin, na południowym stoku góry Bryjarki w Parku Dolnym. Obiekt znajduje się w centrum Szczawnicy i w bliskiej odległości do dworca autobusowego, zakładu przyrodoleczniczego oraz wyci�... [więcej]

Apartament Sarnia

Wisła, Sarnia, (Apartamenty)

Nasz apartament położony jest w centrum Wisły, w kierunku na Istebną, na stoku góry, nad znaną wśród turystów cukiernią Janeczka, zlokalizowaną przy ul. 1-ego Maja. Urządzony został jak mieszkanie wakacyjne, z myślą o tych wszystkich którzy podczas wakacji chcą się czuć trochę ja... [więcej]

Najnowsza opinia: Wypoczywaliśmy w dużym, pięknym apartamencie w Wiśle. Miejsce zgadzało się z opisem w internecie. Właściciele przemili, super wyposażenie, wszędzie czysto i pachniało świeżością – jakby niedawno po remoncie. Cudna łazienka z prysznicem – super!!! (Lipiec 2012)

Apartamenty Tschoner

Zell am See, Siedlungsstraße 2, Zell am See Austria, (Apartamenty)

Nasze komfortowe apartamenty o powierzchni ok 70m² oferują miejsce noclegowe dla 4- osób, położone są centralnie w słonecznej okolicy. Zaledwie 10 min od apartamentów znajduje się centrum handlowe, restauracje, kawiarnie oraz bary. Pierwsze mieszkanie wakacyjne znajduje się na pierws... [więcej]

Pentelka

Wisła, Reymonta 7i, (Domek całoroczny)

SERDECZNIE zapraszamy Państwa do Domku PENTELKA w Wiśle. NASZ obiekt położony jest w cichej okolicy miasta 2 km od Centrum Wisły. Niedaleko wyciągów narciarskich (wyciągi Pasieki i Siglany) i szlaków turystycznych. Polecany domek jest domem całorocznym. Wybudowany około 10 lat temu. ... [więcej]